Thuisadministratie

Thuisadministratie is een onderdeel van het Sociaal Juridisch Serviepunt Nieuwegein.
De vrijwilligers van de Thuisadministratie helpen u bij het organiseren en beheren van uw administratie. Zij worden ondersteunt door een beroepskracht. Het doel van Thuisadministratie is uw administratie op orde brengen en het aanleren van vaardigheden om uw administratie zelf bij te houden.

Werkwijze
Na een intakegesprek komt een getrainde vrijwilliger bij u thuis leren hoe u uw administratie kunt doen. Het ondersteuningstraject duurt maximaal één jaar.

  • Samen met een vrijwilliger zoekt u uw administratie uit. Tijdens dit proces leert u hoe u uw administatie zelf kunt bijhouden.
  • De vrijwilliger ondersteunt u bij het invullen van formulieren met betrekking tot verzekeringen, belastingen en gemeentelijke voorzieningen.
  • U maakt samen een overzicht van uw inkomsten en uitgaven en bekijkt besparingsmogelijkheden.

Wilt u meer informatie of aanmelden?
Neem contact op met Sjarita Jhinkoe-Rai.
Telefoon: 030-603 37 48
E-mail: thuisadministratie@sjsnieuwegein.nl

Kijk voor overige informatie op www.sjsnieuwegein.nl.

Meer informatie