Thuisadministratie

De vrijwilligers van de Thuisadministratie helpen u bij het organiseren en beheren van uw administratie. Met als doel uw administratie op orde te brengen en vooral zelf te leren deze bij te houden.

Wat kan Thuisadministratie voor u betekenen?
Na een huisbezoek komt een getrainde vrijwilliger u thuis leren hoe u uw administratie kunt doen. Het ondersteuningstraject duurt maximaal 1 jaar.

  • Samen met een vrijwilliger zoekt u uw administratie uit. Tijdens dit proces leert u hoe u uw administatie zelf kunt bijhouden.
  • De vrijwilliger ondersteunt u bij het invullen van formulieren met betrekking tot verzekeringen, belastingen en gemeentelijke voorzieningen.
  • U maakt samen een overzicht van uw inkomsten en uitgaven en bekijkt besparingsmogelijkheden.

Aanmelden
Neem contact op met Jacqueline Feith of Sjarita Jhinkoe-Rai.
Telefoon: 030-603 37 48
E-mail: thuisadministratie@movactor.nl

 

Meer informatie