Thuisadministratie

Thuisadministratie is een onderdeel van het Sociaal Juridisch Servicepunt Nieuwegein. De vrijwilligers van de Thuisadministratie helpen je bij het organiseren en beheren van jouw administratie. Zij worden ondersteunt door een beroepskracht. Het doel van Thuisadministratie is jouw administratie op orde brengen en het aanleren van vaardigheden om jouw administratie zelf bij te houden.

Werkwijze

Na een intakegesprek komt een getrainde vrijwilliger bij je thuis leren hoe je jouw administratie kunt doen. Het ondersteuningstraject duurt maximaal één jaar.

Samen met een vrijwilliger zoek je jouw administratie uit. Tijdens dit proces leer je hoe je jouw administratie zelf kunt bijhouden. De vrijwilliger ondersteunt je bij het invullen van formulieren met betrekking tot verzekeringen, belastingen en gemeentelijke voorzieningen. Je maakt samen een overzicht van je inkomsten en uitgaven en bekijkt besparingsmogelijkheden.

klik hier als je wilt weten hoe iemand anders de ondersteuning heeft ervaren.

Contact

Wilt u meer informatie of aanmelden?
Neem contact op met Sjarita Jhinkoe-Rai.
Telefoon: 030-603 37 48
E-mail:thuisadministratie@sjsnieuwegein.nl

Kijk voor overige informatie op: www.sjsnieuwegein.nl.

Meer informatie